|
22 Şubat 2010 00:21, Pazartesi |
|
Çekilen dişin yerine konulması için 3 ay beklemeye gerek kalmadı. Diş ekimi yöntemi bu sorundan kurtarıyor. |
|
|
|
|
22 Şubat 2010 00:09, Pazartesi |
|
Ondokuz Mayıs Üniversitesi (OMÜ) Samsun Sağlık Yüksekokulu Beslenme ve Diyetetik Bölümü Başkanı Yrd. Doç. Dr. Aliye Özenoğlu, "Obeziteye yatkın yaşam tarzı kanser gelişmesini kolaylaştırı yor" dedi. |
|
|
|
|
22 Şubat 2010 00:02, Pazartesi |
|
Acil servislerin seviyelendirilmesi çalışmasında sona yaklaşan Sağlık Bakanlığı, sistemin kilit noktasına 112 Komuta Kontrol merkezlerini yerleştirdi. |
|
|
|
|
21 Şubat 2010 23:49, Pazar |
|
Amerikalı bilim adamları, felçli hastalara şarkı söylemeyi öğretmenin beyinlerini canlandırdığını, konuşmalarının düzelmesine yardımcı olduğunu tespit etti. |
|
|
|
|
21 Şubat 2010 23:43, Pazar |
|
Diş çıkarma, grip, bronşit ve ishal gibi pek çok hastalık çocuklarda ateşin çıkmasına yol açıyor. Ancak burada paniğe kapılmak yerine uzmanların önerilerini dikkate alarak yüksek ateşle kolayca başa çıkabilirsiniz! |
|
|
|
|
21 Şubat 2010 12:23, Pazar |
ABD Senatosunun hazırladığı bir raporda, İngiliz GlaxoSmithKline şirketi tarafından üretilen ve Türkiye'de de satılan şeker hastalığı ilacı Avandia'nın on binlerce kalp krizi vakasıyla ilintili olduğu öne sürüldü. |
|
|
|
|
21 Şubat 2010 12:22, Pazar |
Bazı kasapların mezbahalardan kilosu 2,5-3 liradan aldıkları ''Bahar Eti''ni kıymada kullanarak fiyatı düşürdükleri bildirildi. AA muhabirinin aldığı bilgiye göre, son aylarda et fiyatlarının aşırı yükselmesi nedeniyle kıymanın kilogram fiyatı 20 ile 25 lira arasında alıcı buluyor. |
|
|
|
|
20 Şubat 2010 01:28, Cumartesi |
|
Yapılan araştırmalarda kalp-damar, sindirim sistemi gibi birçok hastalığa faydalı olduğu tespit edilen Trabzon hurması adeta vitamin deposu. |
|
|
|
|
20 Şubat 2010 01:25, Cumartesi |
|
Uluslararası Kanser Araştırmaları Kurumu, sigara tüketiminin ve pasif içiciliğin, bilinen kanser türlerinin yanı sıra ilk defa kolon ve yumurtalık kanserine yol açtığının kanıtlandığını duyurdu. |
|
|
|
|
20 Şubat 2010 01:21, Cumartesi |
|
Melbourne Üniversitesi tarafından yapılan araştırmalar gereğinden fazla kırmızı et tüketiminin 'Sarı Nokta' hastalığını artırdığını gösterdi. Buna karşılık sebze ağırlıklı beslenmenin de bu riski azalttığı ortaya çıktı. |
|
|
|
|
|
Toplam 4281 haberden 91 - 100 arası gösteriliyor |